Hogyan keress pénzt az Instagrammal

By November 14, 2016Earn money

Hogyan keress pénzt az Instagrammal


Nehézség:

Sværhedsgrad

Szükséges idő:

Tidsforbrug

Jövedelemszerzési:

Indtjeningspotentiale

Átlag órabér

0
huf.

Onlinepenzkereses score:

Stor omfattende indtjeningsmetode på Onlinepenzkereses.hu.

Több módja is van annak, hogy pénzt szerezz az Instagram segítségével, de a legfontosabb, hogy kiválassz egy konkrét területet, amire koncentrálni szeretnél. Ebben a cikkünkben leírjuk, hogy hogyan érj el sikereket a modelliparban. Mostanra már jó néhány modell lány van fent az Instán, de vajon hogyan válik a divatbloggerkedés a megélhetési forrásukká? A Harper’s Bazaar szerint a divatipar több mint egy milliárd dollárt költ évente a szponzorált Instagram bejegyzésekre.

Danielle Bernstein, a divatblogger több, mint egy millió követőt tudhat a magáénak az Instagramon. A 22 éves amerikai lány a „We Wore What” elnevezésű népszerű blogja segítségével szerez szponzorokat, akik akár 15 ezer dollárt is fizetnek egy-egy bejegyzés után
Hogyan keress pénzt az Instagrammal

Ebben a cikkünkben még több részletet tudhatsz meg az amerikai blogger karrierjéről, ráadásul még hasznos tippeket is olvashatsz arról, hogy hogyan részesülhetsz te magad is a szponzoráltság számos előnyéből.

Egy divatblogger éves jövedelme

A Harper’s Bazaar egy interjú során azt kérdezte Bernsteintől, hogy az elmúlt évben mennyit keresett az Instagram posztjaival. Bár a pontos összeget nem volt hajlandó megosztani, azt viszont elmonda, hogy hat számjegyű összegről van szó. „Mondjuk úgy, hogy sokkal többet keresek 22 évesen, mint ahogy azt valaha is álmodni mertem.” – nyilatkozta a magazinnak.

A fizetés mértéke már önmagában is motiválónak hangzik, viszont még nem is beszéltünk az egyéb extra juttatásokról, amit divatbloggerként kaphatsz. A szponzorált bejegyzések mellett a széles rajongótáborral rendelkező ismert bloggerek gyakran ingyen ruhákat és kiegészítőket kapnak bizonyos cégektől, akik cserébe nagyobb ismertséget, publicitást várnak

Hogyan lett Bernstein sikeres

Danielle Bernstein sokféle képet tölt fel az oldalára, amin például őt magát láthatjuk farmerben, pólóban és baseball sapkában amint éppen egy meccset néz, míg más képeken például egy szakállas fickót láthatunk, aki kigombolt ingben ül egy kanapén. Danielle gyakran szokott posztolni és a modell képei kapják a legnagyobb nézettséget. De vajon mi a titka a sikerének?

A legfontosabb tényezője az instagramos sikernek a követők száma, ugyanis a nagy márkák a bejegyzéseid minden egyes megnézése után fizetnek. A pár ezer vagy max. százezer követővel rendelkező felhasználók olyan 500-5.000 dollárt tudnak keresni minden egyes szponzorált bejegyzéssel. A Harper’s elmondása szerint ha eléred a 600 ezer feliratkozót, ez a szám 20.000 vagy akár 200.000 dollárt is elérhet posztonként.

„Bármiről meg lehet egyezni” – nyilatkozta Bernstein a Harper’s-nek. A lány nem tartja rossz ötletnek a kizárólagossági megállapodásokat bizonyos cégek/márkák esetében. Például előfordul hogy megkérik arra, hogy egy képen ne szerepeljenek más, konkurens márkák. Így mondjuk Danielle nem fotózhatja le magát Nike topban és Adidas shortban. Más márkák azt kérik, hogy az általuk szponzorált bejegyzés után egy bizonyos ideig ne jelenjenek meg egyes konkurens cégek a lány oldalán.

Ez hasznos lehet a cégek számára, ugyanis így hirdetni tudják a ruházati cikkeiket illetve kiegészítőiket anélkül, hogy a konkurencia elterelné a figyelmet róluk. Ezzel együtt pedig Bernstein is jól jár, mert a cégeknek meg kell fizetni a kizárólagos megjelenés árát.

Mikor különböző ügyfelekkel kell megegyezésre jutni, és összetett folyamatokat kell átlátni, jó ötlet szakemberek segítségéhez fordulni. Bernstein a Next Talent modellügynökséggel dolgozik együtt a siker érdekében. Az ügynökség segít neki új ügyfelek keresésében, a díjszabásról való tájékoztatásban illetve a cégen belüli megegyezések lebonyolításában.

Ha van valaki aki segít neked, akkor máris könnyebb azokra a dolgokra koncentrálni, amikben igazán jó vagy: a termékek bemutatásában és azok képeken való megörökítésében.

Hogyan kezdj hozzá

Amint kész az Instagram profilod, már kaphatsz is ingyenes termékmintákat és fizetséget bizonyos bejegyzések után. De hogyan is kezdj hozzá?

Találj magadnak egy piaci rést

Már a jelen pillanatban is rengeteg blogger űzi a tevékenységét szerte a világon, a nagy márkák pedig olyan helyen szeretnének megjelenni, ahol a legnagyobb valószínűséggel találnak potenciális vásárlókat. Ahhoz hogy kitűnj a tömegből, kell találnod egy rést a piacon, ami eddig kiaknázatlan, viszont széles közönségeket tudsz vele elérni.

Ne légy lusta a kutatáshoz! Ha komolyan szeretnél betörni egy olyan piacra, ahol már alapból zsúfolásig vannak a résztvevők, akkor talán jobb ha találsz egy olyan réteget a piacon belül, ami kevésbé érintett. Például az Instagram már így is hemzseg a beauty bloggerektől, viszont ha sikerül kiválasztanod egy konkrét területet ezen belül, pl. kifejezetten a körömmel akarsz foglalkozni, akkor nagyobb esélyed van rá hogy megcélozz egy újabb közönséget. A nehézség abban rejlik, hogy egy elég szűk csoportot kell megcéloznod ahhoz, hogy valami egyedit alkoss, ami nem fog egyik napról a másikra elillanni, viszont arra is figyelned kell, hogy elég szélesnek kell lennie a csoportnak ahhoz, hogy legyen saját célközönséged. Mindig mérd fel a terepet mielőtt döntést hoznál.


Szerezz feliratkozókat

Ahogy azt már fentebb említettük, fontos, hogy elegendő követőd legyen, ha sikeres divatblogger szeretnél lenni. Minél több feliratkozód van, annál több pénz kerül a zsebedbe.

De hogyan is szerezhetsz feliratkozókat? A válasz egyszerű: fogd fel úgy az Instagram profilodat, mint egy munkahelyet (mivel valójában az is)! Készíts egy ütemtervet arról, hogy mikor és mit szeretnél posztolni, majd pedig szigorúan tartsd is be. Fontos, hogy rendszeresen jelenjenek meg a bejegyzéseid és persze olyan tartalmakat kell feltöltened, amik felkeltik az emberek érdeklődését.

Kifejezetten fontos, hogy jó minőségű képeket készíts, főleg akkor, ha a céljaid között van a szponzorok megszerzése is. Sokkal nagyobb eséllyel akarják majd a szponzorok, hogy te képviseld őket, ha a képeid kiváló minőségűek, mint ha unalmas vagy elmosódott képek vannak a profilodon. Ez legalább annyira fontos tényező, mint amennyire magától értetődő.

Készíts izgalmas és figyelemfelkeltő képeket, amik hatással vannak a követőidre.


Kérj fel egy ügynökséget hogy segítsen neked

Ha sikerült felküzdened magad az Instagram élére, akkor szükséged lesz valakire, aki ügyfeleket talál neked, tárgyalásokat bonyolít le és elvégzi a vállalkozás működéséhez szükséges jogi kötelességeket. A divat világában kiemelten fontos, hogy legyen valaki mögötted. Olyan ügynökséget keress, aki az érdekeidet képviseli, és aki segít felfuttatni a vállalkozásodat.


Vond magadra a sajtó figyelmét

Minél inkább magadra tudod vonni mások figyelmét, annál nagyobb esélyed van arra, hogy követőket szerezz, ami még vonzóbbá tesz a szponzorok számára. Ha eszedbe jut bármi, amivel magadra tudod vonni a sajtó figyelmét (ha van rá pénzed, akkor akár egy jótékonysági eseményt is szponzorálhatsz), akkor ne habozz megtenni a szükséges lépéseket! Ha megkeresnek egy interjú kapcsán, akkor egyértelműen elérhetőnek kell lenned.

Ne félj akkor sem, ha az újságírókkal való kapcsolattartásról van szó; légy te nyugodtan a kezdeményező fél a beszélgetésben, ugyanis ők állandóan újabb és újabb sztorik után kutatnak.

Egy üzlet felfuttatása sok időt és munkát igényel, szóval kezdj hozzá minél hamarabb!

Ki van mögötte?

Az én nevem Kalle, és én személyesen minden pénzkeresési módszert kipróbáltam

kalle-jensen

Oldal alapitó